Monday, April 19, 2010

Bunga


Hari takde cerita atau gambar masakan sebab weekends saya tak masak untuk breakfast, lunch atau dinner. Weekends adalah hari saya jadi mem besar, ada "driver" bawa saya pegi jalan jalan, shopping dan makan makan semestinya.My husband cakap, weekends adalah hari saya, so apalagi naik tocanglah perempuan sorang ni.

Since takde gambar food, saya letak gambar antara beberapa bunga yang saya tanam kat laman saya.Saya lebih sukakan pokok berdaun sebab senang nak jaga tapi since my husband cakap, kalau semua daun je nanti tak nampak berseri pulak. So ada beberapa species pokok yang berbunga selain pokok pokok orkid saya. Tapi pokok orkid pun dan banyak yang kering, baru je letak baja, harap harap tak mati la.


2 comments :

fuzidss said...

ohh I lovee kebun jugakkkk

mummyseri said...

cantek:)..
mmg berseri laman uma bila ada bungekan..
uma sy xde bunge..x smpat nk tanam n carekan..
cume ada 2 seri kecik aje yg menyerikannyer;)...