Thursday, June 24, 2010

Wonton Soup


Terima kasih banyak banyak pada yg bagi komen pasal luahan hati saya semalam.Adik saya tu rupanya dah selalu jadi punching bag suaminya. Tapi dia selalu sembunyikan dari kami. Lagipun dia jarang dapat balik rumah my parents walaupun hari raya. Setiap kali hari raya mesti kat rumah keluarga suaminya. Paling teruk my sister kena pukul rasanya 2 tahun lepas sehingga keguguran. Saya memang basuh dia habis habisan semalam, bukan apa takut nanti dia pulak mati dikerjakan suaminya tu. Doa doa takdelah sampai ke situ jadinya. Bila kenangkan adik saya ni, buat saya bersyukur sangat sebab suami saya tak pernah naik tangan, malah sentiasa cuba memenuhi semua keperluan saya. yelah kan, bukan semua orang nasib yang sama. Ada yang lebih kat sana dan kurang kat sini. Tapi selagi dia jaga kita dengan baik, alhamdulillah.

Eh eh, saya dah melalut sampai ke mana pulak ni. Dah lama tak masak chinese food, tapi my husband bukan peminat chinese food, so saya kena masakkan makanan lainlah untuk dia. Malam ni saya buat Wonton Soup.
Nanti saya update resepi, ada orang sibuk menjeling kat sebelah sebab saya asyik mengadap laptop ni je.

1 comment :

Deliah's Deli said...

salam zila...sy kurang minat wonton tp yg hijau2 tepi bowl tu sy geram tgk-sy mkn yg tu je yer :)