Thursday, October 23, 2008

GERAMMMMMM....................................

Gerammmmmmmmmmmmmm.............................

Pagi pagi lagi dah sakit hati betul. Masa nak datang kerja tadi, sampai kat satu roundabout, saya nak ke kiri dan kereta depan nak pusing roundabout, kebetulan yg kat depan tu pun perempuan, jadi ambil masa sikit nak lepas. Maklumlah pagi pagi kat Shah Alam ni sibuk sebab semua org nak gi kerja.
So ada satu motor kat belakang saya nak menyelit kat kiri kereta saya walaupun dia tau sempit sangat tapi masih cuba juga nak masuk. So bila kereta depan bergerak sikit saya pun bergerak sikit, tapi motor ni cuba nak ke depan juga, apalagi dia bergesel dengan kereta saya la......
Ingatkan dia nak ke kiri rupanya dia nak ke sebelah kanan.
Tapi yang paling saya GERAMMMMMMMMMMMMMM dan SAKIT HATI sangat, dia blah cam tu jer tanpa menoleh atau berhenti cakap maaf ke. Dia blah dengan muka seposen dan tanpa rasa bersalah sikit pun. Nak kata takde otak, tengok rupanya mungkin dalam lingkungan 50-an. Nasib baik saya bukan road bully, kalau tak teruk pak cik tu... ( sorry to say )

Waaaaaaaaa.... saya baru beli kereta tu 3 bulan...........................

2 comments :

hana said...

uishhh jahatnyer pakcik tuh! byk tk kene gesel tuh? pergh! sygnyerrr kete baru 3 bulan! time tuh la kan kete tuh mcm intan payung kan.. cooooool hazila..kasi bukak itu aircond..tk cukup kipas pon psg kuat2...hihihi...sory..gurau sbb nk sejukkan ati yg tgh panasss tuh! :D

hazila said...

Hana, bukan setakat buka kipas dan aircond, tapi dah nak masuk dalam peti ais dah ni. Tak teruk sampai kemek, tapi bercalar teruk juga sebab cermin motor dia bergesel dengan pintu belakang. Kena pulak kereta saya hitam, nampak sangat ler....