Monday, June 29, 2009

Tag dari Mimi dan Mama Hawa

Dah lama tag tag ni, baru hari ni nak buat. Sorry ye Mimi dan Mama Hawa. Saya ni kalau kena tag, mesti jadi lembab tiba tiba. hehehehe.........


NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:
Saya takde nama timangan

ANDA SEORANG YANG :
Saya seorang yang sukar nak memulakan bicara, tapi kalau dah kenal memang tak berhenti bercakap.Saya juga kuat merajuk dan cepat juga naik angin.hehehehe.....

INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA
Tentulah Suami, Ibubapa dan keluarga saya.
Suami- Sebab dia memang tahan sabar dengan kerenah saya yang kuat merajuk dan cepat naik angin sejak dok berkawan lagi.
Ibubapa- tentulah sebab mereka saya ada sekarang dan bersusah payah membesarkan saya.
Keluarga- Sebab sentiasa ada dibelakang menyokong saya.

LAGU KESUKAAN ANDA:
Tak tentu juga, ikut mood dan keaadaan tetapi selalunya saya sukakan yang berirama sederhana. Tidak terlalu perlahan dantidak terlalu rock. yang sedang sedang saja ma....

MAKANAN KESUKAAN ANDA??
Saya suka makan, jadi kalau sedap je mesti jadi makanan kesukaan.

WARNA KESUKAAN ANDA :
Saya sukakan warna biru,hijau,hitam dan earth colours.

SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:
Orang yang suka bermuka muka, kat depan kita cakap lain, belakang kita cakap lain.

No comments :