Sunday, February 20, 2011

Asam Pedas Ikan Parang


Menu makan tengahari hari ini ialah Asam Pedas Ikan Parang dengan bendi. Tapi saya terlupa nak beli tomato, kalau ada lagi rasa masam masam sikit kan. 

Hari ni kena masak sebab my husband ada urusan pagi tadi so balik makan tengahari kat rumah. Lagipun semalam kami dinner kat luar. Hari tu saya ternampak ada satu restoren grill & BBQ baru buka kat Laman Seri Seksyen 13, so saya cerita pada my husband. Malam tadi kami pergi makan di situ, wahhhhhh memang kena la dengan selera saya. Steak dia lembut dan bau wangi. Selalunya kalau makan steak diorang letak mashed potato tapi kat sini dia bagi dengan Potato Cake yg sedap sangat, salad sdan onion rings. Selain tu saya order mushroom soup with garlic bread. Yummy, nanti nak pergi lagi.

No comments :