Saturday, August 28, 2010

Menu Ramadhan ke 17


Semalam walaupun bercuti, akak maintain tak masuk dapur. Yang saya buat cuma air tembikai laici. Yang lain lain tu semua main tunjuk je.


Yang ni pajeri terung, antara menu yang saya beli semalam. Yang lain lain tu malas nak ambil gambar. Makin hari makin malas la pulak rasanya.

Semalam lepas solat jumaat, my husband ajak jalan jalan ke Komplek PKNS. Konon kononnya nak pergi survey baju raya tapi lastly dia ajak saya keluar sebab orang terlalu ramai, sesak sampai tak selesa nak membelek baju. Memandangkan masa tu pun dah hampir pukul 4.30 ptg, kami singgah la ke bazar Ramadhan kat belakang Kompleks PKNS ni. Saja jalan jalan nak menghabiskan masa dan jeling jeling apa makanan yang berkenan di mata.

Sambil menjamu mata, saya sampai kat satu gerai ni, ramai juga org sedang membeli makanan kat situ. Saya pun join sama la nak tengok menu apa yang menarik. Sambil tu mata saya membelek banner yang digantung di depan gerai ni. Tiba tiba..... rasa cam kenal je gambar yang terpampang di banner tu. Belek dua tiga kali, memang confirm gambar masakan saya yang pernah saya post dalam blog ni lama dulu.
Gambar gulai ikan keli dan keli bakar air asam tu boleh tengok kat sini. Ingatkan nak ambil gambar tapi my husband dah jeling saya, terus terbantut hasrat tu....

1 comment :

HeroAjil ^ HeroinUsj said...

uih glemer kjap akak..tp tak patut la diorg ciplak gitu jer.at least mintak izin akak dulu.pasni akak kena buat trademark kat gmbar2 akak kot..

~~C!k Hero!nUsj