Tuesday, August 25, 2009

Menu Berbuka Semalam

Menu berbuka semalam.

Peria Goreng & Udang


Gulai Ikan Keli


Ikan Keli Bakar

Semalam menu berasaskaskan Mr. Keli.

16 comments :

Watierman said...

Ini kalau dapat kat FIL I....maunya tak berganjak dari meja makan selagi tak licin...tapi kalau semilang lagi dia suka...

Chik Mi said...

rajinnya dia macam2 masak,kalau hby i tgk ni mau lompat p umah u hihihihii

kucingorengemok said...

buka puasa bertema, hmm, menarik! hehe

hazila said...

Kak watie,
Sembilang pulak my husband tak makan. Saya semua balun.

hazila said...

mimi,
Semalam balik awal, boleh masak byk jenis. Hari ni sibuk sgt, silap haribulan bungkus je.

hazila said...

lee lin,
memang byk tema, tapi paling syiokkkk kalau tema bungkus.Confirm sengih sampai tinge.

blogresipi said...

Musim keli ke kak? yg gulai yg bakar dua dua nampak best... kat pasar ramadhan selalu sekor 2-3hengget tue..

cikmanggis said...

ikan keli bakar tu yummy...

hazila said...

Ijan,
last year sekor 3 hengget. Tahun ni tak tau sebab belum pernah beli lagi.

hazila said...

CM,
Selalunya saya cuma gaulkan garam kunyit tapi kali ni saya guna perencah ikan bakar, marinate sekejap baru bakar.

Azita said...

bestnya iwak lele...huby n anak2 k.ita sukaaaaaa sgt ngan ikan keli ni... sib baik mrk x nampak menu hazila ni...

kak ina kl said...

salam...aduss nampak sedap ikan keli tu..nak kena buat ni..al maklumlah bila puasa ni..mcm-mcm yang nak di makan..

geraugebang said...

wah pesta keli nampaknya. Keli cecah air asam memang best in the world.

hazila said...

Kak Ita,
My husband memang suka keli bako ni. Kena bagi sorang satu, nanti berebut pulak....

hazila said...

Kak Ina,
Betul la kak, puasa ni tekak cam mengada nga pulak. Ada je nak makan.

hazila said...

Kak Gerau,
Habis la keli kat sawah padi kena sembelih hari tu.....