Thursday, August 6, 2009

Sup Bebola Daging dengan Makaroni

Sana sini ada menu sup makaroni ni kan.... Teringat kat anak saudara saya, kalau tanya dia suka makan apa? Dia akan kata Kak Lon suka "makanoni".sebenarnya semalam saya rebus makaroni sebab nak buat Gratin Dish tapi entah kenapa, malas sangat. Nak goreng, tengok ada carot je, nanti tak cantik pulak makaroni goreng saya. Lastly tukar menu jadi Sup Bebola Daging dengan Makaroni. Saya ada beli rempah sup Mak Siti, so nak try la, bila dah siap, sup jadi warna kekuningan pulak. Lantaklah, asalkan boleh makan.....

6 comments :

kucingorengemok said...

mak siti terajin gi letak kunyit ;) hehe

Chik Mi said...

cini pun ade macaroni sup,hihihi mlm td sy pun wat sup jugak sll menu kita seropa

Nuridah said...

macaroni sup...makan panas2 mmg sedap.

geraugebang said...

ini makanan wajib gerau kalau waktu puasa. masa kecik la, mak selalu masak.

Am-flora said...

alamak..kita samalah hazila, akak pun mlm tadi buat makroni sup buat buka.. dah trliur nengok kat umah nor tempohari. sedap kan! anak sampai suruh buat lagi tau..

hazila said...

Kak Am,
hehehehe...nampak kat rumah kak nor, hana, lepas rumah sape entah. Apalagi balik rumah selongkar almarilah.