Friday, December 25, 2009

Counter Hit Contest... (REVISED)

This is sticky mode entry


Updated :

Oleh sebab ada yg kata " Lamanya nak sampai nombor tu!!!!!!". Jadi saya pun nak revised nombor yg bertuah tu.

Tengok orang lain selalu gak buat contest bagai ni, saya pun nak menyibuk nak buat contest jugak. Tapi takdelah hadiah yang mahal mahal tu, tak mampu pulak saya nanti. Lebih baik saya bagi barang yang saya memang dah ada, lagipun ni sekadar nak suka suka je kan. Ramekin ni dah lama saya beli tapi belum pernah guna, jadi janganlah fikir saya nak bagi barang terpakai pulak. Mari kita tengok nombor yang bertuah tu ye......

101010

Kenapa nombor tu? Entahlah, saya pun tak tau. Saje saje letak ......... Kalau ada sesiapa yg terkena nombor tu, kenalah tunjukkan bukti. Emailkan pada saya di hazila8@yahoo.com.

21 comments :

MisY said...

haliza,

salam perkenalan.

Anonymous said...

Itu kat atas adalah hadiahnye ke kak? hehhe..bestnye.

kucingorengemok said...

alamak, mana nak cek? tanya si peghak rabun-IT...

princess said...

kena selalu masuk sini ni....hehe

Kmal said...

Macamana nak check nombor tu... mana le tahu..ada rezeki..
Kmal ni IT kureng sikit...terror update FP je..

hazila said...

Yanti Arshad,
Salam kenal juga dari saya. Singgah singgah la selalu.

hazila said...

Ijan,
Ala hadiah murah murah je. Sekadar suka suka....

hazila said...

Lee lin,
Check kat visitor counter. Bilangan pengunjung yg bertandang.

hazila said...

Princess,
kena lah selalu jenguk akak ye.

hazila said...

Kmal,
tengok kat Visitor counter kat sebelah kanan tu.

bintangku said...

berbelas ribu lagi nak sampai ke no 110011. Lambat lg ler contestnya tamat.... yer tak? :)

NJ said...

salam zila..
akak nakkkkkk ramekin tuuuuuu... hehehe..suker2 jer nak ek..g la hit counter tu kalau tepat dapat la..(sambil doakan diri sendiri dpt ni)..ekekeke
ari tu yg n3 zila tunjuk ada ramekin kat tesco..akak nak g cari tapi lum sempat lg..tah2 kot nak dpt hadiah dr zila ni kot..aminnn

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam zila...ish sehari kena masuk pat kali la...huhuhuhu

~~**ieta azri**~~ said...

salam zila...ieta pun nk coba gak la....toi kata alimaz tu...sari kena kerap la masuk no...ha wat la makan2@minum2 tau..ya la ramai tetamu kan..heheheheeh

geraugebang said...

nak masuk. Kalau dapat, boleh buat macam-macam tu. boleh buat puding, boleh buat egg benedict, buat kek comel, macam-macam la. Berangan ni berangan. Botol Salad dressing tu tak masuk pakej hadiah ke? ka ka ka.

Fa'e said...

agak2nye... k fae leh join x contest ni? hehehe.... k fae nie asik terlepas je kat sume umah bila ada counter hit contest camni...huhuhu

HaSue said...

cantiknya no baru yg nak di tembak tu..heheee... tp sue nak view page akak lambat bebeno loadingnya(alasan2).hukhuk

Kaito said...

tak dapat lagi..sedih..nanti dtg lagi...

Ernie said...

wahhhh macam tukar baju je rumah akak ni!!!! ke mata saya yang silap.

sunkist said...

mesti mau join punya hihihi.. harap2 terkena :D

roslaini saad said...

Tahniah...semoga perkahwinan kekal selamanya...