Sunday, December 6, 2009

Air Limau



Bila dah makan segala macam makanan yg berminyak tu, kena lah minum air limau ni. Konon kononnya nak potong lemak ler......

6 comments :

E-na Zarina said...

Bagus tu klu di amalkn selalu..E-na ni dh 2 weeks mncari limau nipis asyik x de je kt kedai tu...minum sini lah wat hilang dahaga...

Noorma Ismail said...

setuju !!!! kita plak kan, kalo buat air limau ni, sekali perah dekat 10 bijik, biar masam berdengung, takde gula plak tu...diet la konon...skang ni tak buat dh...

syifa' said...

bukan konon kak, memang betul pun bleh singkirkan lemak dengan minum air limau tu...kami kat sini kalau pergi rumah orang tatar, diorg mesti bagi minum air teh hijau panas lepas makan makanan yg ada lemak...kata diorg, air yang panas dan teh hijau tu dapat menghalang pemendapan lemak...kalau takde air panas, air gas pun bleh, so saya rasa sama la macam air limau...

kalo rajin2 try la masuk blog saya. baru start memblogging

hazila said...

E-na,
Akak ada tanam tapi cam nak tersungkur je pokoknya tu.

hazila said...

Noorma,
saya tak tahan sangat kalau terlalu masam. Berkerut muka menahannya.

hazila said...

Syifa'

Inyaallah nanti saya akan menjengok syifa' ye.