Thursday, December 3, 2009

Pisang Goreng



Breakfast pagi tadi, saya goreng pisang yg bawa balik dari kampung. Lepas tu pekena dengan teh susu panas panas, memang tak boleh nak berhenti mengunyah. Alahai, kat luar hujan pulak pagi tadi, itu yg lembab je nak gerak pergi kerja. Saya goreng agak banyak juga, jadi boleh bawa bekal ke tempat kerja. Mengunyah lagi......

8 comments :

[s][u][e][h][a][n][n] said...

goreng sendiri mmg puas hati..leh makan banyak2 hihihi

Watierman said...

Stok pisang dah habisssss....ookena makan pulak masa hujan....panas suam..gitu....hrmmm...Syurga dunia1!!

E-na Zarina said...

betul2 sedap goreng pisang panas!

LOVE2COOK said...

Uish, mmg sedap makan pisang goreng time sejuk2! Lagi bes ngan teh kaw! ohohoho! I'm so hungry now!!! ;)

hazila said...

Suehann,
itu yg tak boleh berhenti mengunyah. Kalau beli, sikit je.

hazila said...

Kak watie,
hehehehe...betul tu kak.Mulut habis berminyak pun tak gheti nak berhenti.

hazila said...

E-na,
Bila dah lama sikit, lemau jadinya. Tapi kalau lapar yg tu pun habis.

hazila said...

Love,
Lucky we are in Malaysia. Byk pisang dan macam macam jenis.