Wednesday, December 23, 2009

My New Lens


Hati tengah berbunga sebab dapat lens baru.

Walaupun masih dalam zone kena gam sebab bermulut celupar hari tu, masih sempat sambar 1 lens baru. Ala murah je, bukan sampai ribu riban. My husband cakap, try yg murah dulu, pergi kelas fotography then only we talk about more high tech lens. Tak kisah la yg murah pun, yg penting kumpul sikit sikit dulu.

Betul la kata orang, kalau dah terjebak dengan kamera ni mesti banyak nak guna duit. Sebabnya, mesti nak upgrade lens yang sedia ada. Jeles seh... tengok org lain ambil gambar cantik.

11 comments :

Jiya said...

wahhh dpt lens baruuu.. pinjammm lehh?? nak pasang kat kamera kompek. hihihihi! jeles sehhh!!

nak beli dlsr pon lom mampu lg ni. kihkihkih!

Watierman said...

Sebelum ni tak beli lens tu pun gambo dah cantik..ni mesti lagi cantik lah kan!!!Gam ni kurang melekat...bukan taraf UHU agaknya...gam tepung kanji kot!!hihihi

Hezrin Ahmad said...

wah pasti lebih menggiurkan gambar2 lepas ni... nak pinjam leh...hehe

hazila said...

Jiya,
Nak cocok kat mana la nanti tu....

hazila said...

Kak watie,
hehehehe...gam kanji la kak. Tak kuat sangat.

hazila said...

Hezrin,
Boleh, tapi kena datang sini la....

MamaFaMi said...

Makin mantopslah lagi gambar-gambar yang bakal keluar lepas ni...

Bitter Sweet said...

tu la psl..bukan takat mantop je..meletops segala lah

CatlinaFly said...

ayak!bestnye..dah lame nak beli macro atau wide angle lens tapi tak tercapai2 lagi...

Ernie said...

kite pun jeles tengok hasil gambar akak... rupanya pakai kemera besoooo.
kite kemera kecik aje (ceh macam nak ngadu nasib pulak)

Blogresipi said...

Salam kak hazila. amboi seronoknya dapat lens 50mm tu.kite pun lama dah mengidam lens ni tapi tak dapat beli lagi. gambar lagi cantik kan. :)