Tuesday, September 9, 2008

Cuba Teka?

Letihnya...... hari ni memang cukup meletihkan, byk kerja yg perlu disiapkan. Dah tu kena ke hulu ke hilir pulak. Jadi sementara nak tunggu berbuka ni, mari kita main teka teka. Siapa tahu apa yang ada kat dalam kotak tu?



Mari kita tengok siapa yg kena......



9 comments :

hana said...

nak teka nak tekaa....kek or biskut raya! ehehehehe...

HomeKreation said...

Eh, suka lak nk sibuk2 ni.... mesti le hadiah utk raya... tapi kecik je kotak tu, buah kurma tak pun coklat...?

Ummi said...

Okay..akak teka buah kurma kan..baru pose ni org bagi kurma laa..dekat nak raya baru biskut raya kot..hehe..ada hadiah ke Hazila? Meh sekupang..

Jun said...

kurma kot? hehehe....

sweetlilly said...

SL pon nak teka gak.. emmmm kek, coklat atau kurma.. boleh?? hehehehe

Azie said...

kita rasa kuih raya heheheheeh

hazila said...

Kepada semua kengkawan kat atas, sila emailkan alamat rumah ke hazila8@gmail.com. Manalah tau ada rezeki lebih boleh ler bagi duit raya sekupang sorang......

hana said...

hah! kurma ghupernyer??? cian kita tk dapat duit ghaya! sedey sedey! :(

HomeKreation said...

yey, betul gak along teka. Jgn lupa utang duit ghaya k. Along nak manyakkkk tau!