Monday, February 9, 2015

Pau BAGUS


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Sekarang hanya sempat update sekali seminggu. Semakin kurang memasak di rumah. Kadang kala malam pun dah hampir jarang makan nasi, maklumlah bila umur makin meningkat selera makan makin berkurangan. So masa ada selera, makan selagi terasa nak makan. Tetapi kena ambil kira faktor kesihatan juga, jangan sampai memudaratkan pada tubuh badan sendiri pula kan.
 
 

Saya dan suami adalah peminat pau. Saya lebih sukakan yang savory manakala suami lebih sukakan yang sweet. Jadi pau memang kerap disediakan di rumah saya.

So saya suka google cari pelbagai resepi pau untuk dicuba. Kali ini saya mencuba resepi Pau BAGUS dari blog Noor Masri. Saya buat bite size pao, kecil dan comel.
 

1 comment :

purple_lav said...

As salam saya Fiza dari Majalah Ibu & Anak. macam mana saya nak hubungi hazila sbb saya bercadang nak shoot menu utk kanak-kanak.

Jika Hazila sudi, boleh whatapps atau call saya di 019-9888 473