Wednesday, May 22, 2013

Mee Kari Lagi.......



Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera...

Segan pula nak masuk menu yang sama saja tapi memikirkan dah beberapa hari tiada entry baru, saya upload juga.

Tapi walau menu yang sama, yang pasti gambar yang berlainan.



So, jamu mata sajalah sambil membayangkan menyuapkan mee kari ke dalam mulut. 

Selamat berhujung minggu dan selamat bercuti buat semua.




6 comments :

JaSSNaNi said...

cantek shoot mee kari ni... macam nak terkam je makan.. tapi sib baik baru lepas makan mee kari.. opsss.. bihun kari.. sbb mr mama kat rumah ni suka wat mee kari.. even dinner pun boleh dia masak mee kari or bihun .. :D katanya mudah.. siapkan kuah.. and celur bihun or mee.. kan..:)

Chah said...

Kena bayangkan je ker? Ni yg x beh ni...yg penting semua gmbor2 mengecurkan air liurku! Aduhh....

Gee® said...

waaaa... mabeles mebeles mee kari...

Rohah said...

rindu nak makan yg macam ni....pebret..

Subroto Ghosh said...

I love this recipe ! Reminds me of you making soap at home, Mom.
And it's fun to see photos of your house there and see
Dad in that comfy chair we sat in when we visited,
attempting to use the slow internet :)

I can't wait to hear how the soap turned out in terms
of using it. Does it smell different since it is made with
animal fat? Any other differences from vegetable-based soap?

Love you!

zila norazila said...

cantik pic tue kak zila..lama x mkn mee kari ..