Tuesday, August 26, 2008

Kelakar & Geram

Saje jer nak bercerita, kebetulan hari ni free sikit. Ada satu hari Ahad tu saya melalui satu tol, kebetulan ada sebuah kereta kat depan dan sama sama nak masuk lorong Touch & Go. So bila dia sampai kat booth tu, dia keluarkan duit RM 10 dan hulurkan kat kaunter. Kemudian saya nampak dia turun dan berpaling ke arah saya dan selambanya dia cakap " takde orang la kat kaunter ni, boleh undur kereta tak?"
Dalam hati geram juga, nasib nasib baik takde kereta kat belakang. Entahlah, samada dia tak perasan atau tengah melayan perasaan. Tapi yg pasti muka mamat tu selamba jer........

2 comments :

ichigo said...

hahhaha..lucunye entry ni..tak sangka ada org mcm tu ye??

hazila said...

Agaknya masa tu fikiran dia tengah melayang kot. Byk masaalah dalam kepala. Anyway thanks for dopping by.