Monday, October 19, 2015

Puding Sedut Lagi....


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera....

Buat lagi Puding Sedut. Resepi yang sama cuma letak warna sikit supaya nampak lebih ceria. Tapi masih malas nak tunggu melapis satu demi satu warna. Mula mula je lepas tu dah tak kuasa nak tunggu, so campurkan saja semua. Ok juga bila semua warna bercampur, ala ala abstrak juga kan....
 


Kali ini cuma masukkan gambar saja. Sebab lama tak gunakan Camera Canon untuk ambil gambar. Kadang malas nak angkut tripod. Selalu guna Samsung NX2000 sebab ringan dan tak perlu gunakan tripod.
 
Insyaallah sehingga bertemu lagi.

 

5 comments :

Juls Julie80 said...

Assalam Sis..

Salam Ziarah...

terliur plak tgk..nak2 plak dlm cuaca jerebu panas2 ni sedut puding tu...mmg x pandang kiri kanan agaknyer...

dpt tgk gambar jer dulu..nak buatnyer...batuk masih bermaharajalela...

hazila said...

Waalaikumusalam Juks,

jangan lupa minum air putih yang mencukupi maklumlah masalah jerebu yang masih belum reda. Takpe, cuci mata dulu, nanti bila ada kelapangan bolehlah mencuba.

Liza said...

salam zila...nak tumpang sedut boleh tak

hazila said...

Wasalam Liza,

hehehehe meh la...

tiga lalat said...

chantik fotonya., ;p