Friday, July 10, 2009

Jus Rambutan


Walaupun tekak masih perit, tapi masih galak nak makan rambutan. Lepas tu kan, bukan main tamak lagi, beli sampai 4 kilo. Ha...ambik, tak berhenti asyik mengunyah je. Saja cuba cuba buat jus rambutan ni. Ok gak rasanya. Jemput minum...

6 comments :

imMa ~vOguE```~~~ said...

ape rasenyer jus rambutan.??? kak Zila blender ker???

hazila said...

Rasanya ala ala laici cuma next time kena buang dia punya kulit ari (masa kita asingkan isi dengan biji tu kulit) boleh buat mudah tersedak. Akak blend jer.

zai@umiaiman said...

xpernah lak rs jus rambutan ni.. hmmm kena cuba neh

blogresipi said...

Blend ye kak? macam best jugak yer... kat sini siorang jual rambutan kaler itam.hehe... tak lalu nak beli.

hazila said...

zai, ini kes nak habiskan rambutan yg 4 kilo tu. Main bantai je buat jus.

hazila said...

Rambutan kaker hitam? Uihh tak pernah tengok pulak.