Sunday, July 12, 2009

Ku Lihat Hijau.......

Daun Sup

Pokok Thyme

Putik buah Markissa

Buah Markissa yang masih muda

Bunga buah Markissa

8 comments :

Chik Mi said...

Zila bestnya semuanya menghijau sejuknya tgn u

pst hahahah pinggan tu besa2 je geram tgk pinggan2 u yg putih2 polos tu i mmg minat tp sales kali ni kureng la bnyk yg roses tu mencik la

blogresipi said...

Wah macam2 ade.. bestla kalau dpt bercucuk tanam cenggini yer... lama2 takyah beli sayur dah.hehe

Siti said...

hazila, mcmana u jaga pokok rosemary n thyme tu?
pakai baja ape?
thanks.

hazila said...

Mimi,ada juga yang kojol pokok yg saya tanam. Ada yg hidup dan ada juga yg tinggal nyawa nyawa ikan. Tahun ni tak byk pilihan pinggan mangkuk kat sale metrojaya.

hazila said...

Ijan, ala suka suka je. Sayur tu beli juga.

hazila said...

Siti, saya guna baja organik beli kat nursery.

kucingorengemok said...

jeles! saya dah lama ingin nak ada kebun kecik mcm ni, walaupun duduk rumah pangsa, hehe :)

hazila said...

Duduk rumah byk tingkat pun boleh juga. Tanam dalam pasu pun ok.