Wednesday, July 29, 2009

Ketam Goreng Bertelur


Sebenarnya saya nak buat Butter Crab, tapi baru perasan telur tak cukup. Lepas tu, memandai mandai tambah susu segar dalam telur merah. Ha padan muka, telur tu tak menjadi. Tapi makan habis juga. Resepi sila ikut resepi untuk menbuta Butter Prawn.

8 comments :

Ayu said...

salam zila, datang rumah ambik award and buat homewk sekali..boleh?

blogresipi said...

sedap pulak nampak ketam goreng ngan telur nie kak... selalu tgk orang wat masak lemak ke masak cili jer...

sunkist said...

walau apa2 pun sedappppp jugak nampak ketam tu kak zila... adussss... lama tak mkn ketam.. umah kita pun belum ada entry ketam lagikk heheh

hazila said...

Ayu,
Ok, nanti saya ambil ye.

hazila said...

Ijan, itulah selalu tu asyik berlemak je kan.

hazila said...

Ida, kadang kala ketam ringgan je sebab takde isi. Tapi kalau besar dan berat memang selalulah ada kat dalam esbok akak. Fav akak dan suami.

geraugebang said...

walaupun aku enggak suka ketam, tapi penampilannya sangat mengancam.

hazila said...

Tak suka ketam? Alahai ruginya. Tapi adik lelaki saya pun tak suka, kami beria ia meratah, dia tak pandang pun.