Thursday, July 23, 2009

Bawa Bekal.......



Semalam masa gi intai rumah kak watie, nampak dia buat cempedak goreng. Amboi meleleh ayaq liuq bila tengok gambaq tu. Biasalah, akak ni pantang nampak sedap je terus nak buat juga. Mula nak buat ptg semalam tapi tak sempat jadi buat pagi tadi dan bawa bekal gi kerja.

10 comments :

Watierman said...

Lawanya isi cempedak tu...mesti peminat2 cempedak tgk meleleh...jelouszzz giler!!!!

hazila said...

hahahaha...Hana dah lari masuk bawah katil. Kalau yg dok Malaysia tak le susah hati sangat.

Eiba said...

Errrmmmppp...i like cempedak tooo...sedap kan...bau dia pun memang menyelerakan hidung...yyeesss....

hazila said...

Eiba, bau dia bukan main lagi. Satu rumah berbau la.

blogresipi said...

Aduss sedapnye cempedak goreng... dpt bawak g kerje tak kuar bilik le kite... perabiskan cempedak ler dulu.heheh

kucingorengemok said...

gastrik tak, kalau terlebih makan cempedak? (soalan nak dapat can makan sbnrnya)

zai@umiaiman said...

alahaiiii tergudanyer ngn cempedak.. mkn panas2 mmg sedap

hazila said...

ijan, kena pulak cempedak ni manis. Adusss memang takleh nak stop.

hazila said...

lee lin,
kata orang ( org yg kata, saya tak kata ye) cempedak tak sesuai utk org yang sesak nafas sebab dia berangin. Tapi kalau yg hangin satu badan tu tak tau le.....

hazila said...

zai,
hehehehe....memang sedap kalau makan masa panas. Kalau dah sejuk kureng sikit.