Tuesday, July 7, 2009

Strawberry Softie Jelly


Ada balance buah strawberry yang saya beli hari tu, nak makan saja masamlah pulak. Mula ingat nak buat dadih tapi tak cukup bahan. Cuma ada stok jelly powder, jadi buat apa yang ada jelah kat dapur tu.

8 comments :

cikmanggis said...

menggodanya!..ingatkan sirap kenduri kawen tadi!hihi

cikin said...

huhuhu... sedaappppnyer....

blogresipi said...

Kite pun ingat sirap tadi... jelly baru kuar peti ais la nie... aduss..sedapnye!

hazila said...

hahahaha....yelah cam sirap. Kalau kenduri kawin, sirap ni kira org penting. Kalau takde, mesti tak meriah.

hazila said...

cikin, memang cedap. nak rasa tak?

hazila said...

ijan, lepas keluar peti ais lagi mengancam, sejuk je masuk tekak.

kucingorengemok said...

tak pernah tau apa nak buat dgn strawberry... idea baik ni (mcm la byk strawberry kat rumah, hehe)

hazila said...

Iyalah kan, kalau nampak stroberi tu cam tamak je nak beli byk. Tapi kalau nak makan saja masamlah pulak.