Monday, March 21, 2011

Seafood Tomyam


Menu kedua malam ini ialah seafood tomyam. Seminggu lepas saya dan suami memang takde selera makan langsung, tekak terasa pahit sangat. Jadi ada sekali tu kami sajalah pergi makan tomyam sebab dah tak tau nak makan apa. Entah macam mana banyak juga makan nasi dan siap hirup kuah lagi. So malam ni saya buat sendiri kat rumah, boleh hirup kuah banyak sikit.

8 comments :

Kerull said...

Salam Hazila..wah semuanya seafood...mesti tema seafood kan minggu ni...geram tengok tom yam tu..hu hu

MRS. K said...

nasib baik malam tadi dah makan tomyam ^____^

kak ina kl (2) said...

makan panas-panas pun sodap tom yam ni kan..

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Slurrpp......sedapnya

random said...

Hi,
do you mind If i re-post some of your food photos in my food blog?Of course I will credit the pictures with the link to your website.=)

anntaj said...

saya suka tomyam...
pandai awak masak.

Mamasya said...

Suka tomyam seafood gini..kdg2 hirup kuahnya sedap...
moga Hazila cepat semboh.

mekar said...

Salam hazila,

Saya kalu tak de selera makan pasti masak sup tomyam. terus ada selera !