Wednesday, October 17, 2012

Online Kitchen Magazine - Edisi Oktober 2012





Salam,

Semalam Pn Mas dari Online Kitchen Magazine beritahu yang resepi saya dah keluar. Actually last minute punya kerja. Kebetulan selepas cuti hari raya saya agak sibuk dan memang tidak mempunyai masa yang banyak untuk update blog. Mula mula tu rasa macam tak sempat, sebab saya perlu submit 5 resepi dalam masa kurang dari 5 hari. 

Saya fikir, kalau sempat adalah rezeki, kalau tidak mungkin lain kali. Terima kasih buat Pn Mas atas pelawaan beliau. Untuk keselurahan cerita boleh tengok di sini.







13 comments :

K.Nor said...

salam zila, tahniah! dah tengok smlm tp sbb dah lewat malam tak jadi nak dtg wish kat sini..

ermm.. akhirnya dpt gak tengok rupa zila hehe

Patyskitchen - Exploring Global Flavor Around The World said...

Congratulation dear....mantop...nice shot

Amie said...

Bestnya! Tahniah Hazila... tumpang seronok & tumpang bangga juga!

Liza said...

salam zila, tahniah...pasni jgn lupa kat akk ye...hihihihi

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahniah zila...
tumpang bangga... semua gambar cantik & mmg layak masuk mag...

Gee® said...

Clap..clap..clap... bravo! tahniah zila....

Kella said...

kak.. saya baru pertama kali masuk sini.. terpaku dan terpegun... pandainya.. banyaknya resepi kat sini..
gambar2 akak semua cantik2 kat sini.. saya nak kena berguru ni dengan akak.. =)

salam kenal..

Shana' said...

salam kenal. saya silent reader je selama ni tp harini nak ucap tahniah kat kak hazila...blog akak memang best. jemput ke blog saya yang biasa2 je: shana-alhana.blogspot.com...salam ukhuwah. saya pun asal dr shah alam juga tp menetap di bangi

Azlita Aziz said...

Salam Hazila

Tahniah daripada ita
Semoga terus mengorak langkah
dan lebih berjaya

Anna Qawina said...

Aslkm..TAHNIAH kak Zila...nak otograp..hihi

JaSSNaNi said...

WOW!!!! TAHNIAH... resepi masuk majalah.. nanti ada la peminatnya... :) good job.. kekalkan ya.. :)

Chik Mimi said...

Tahniah cik kak akhirnya masuk jugak dalam mag tu ,berbangga dengan kawan2 :)

zila norazila said...

tahniah dari zila jgk kak,,
wahh bestnya..semua masakn sedap2..mlm tadi semalam dh kesini tp x leh komen..slow btl net zila:))