Thursday, December 18, 2008

Buah Nona

Sebenarnya takde gambar makanan yg nak ditunjukkan. Cerita menarik pun takde sebab kebelakangan ni memang hectic sikit. Byk kerja sgt, jadi bila balik rumah rasa cam nak baring jer. Hari selasa lepas pergi pasar kat Seksyen 6 Shah Alam, nampak buah ni nona ni, sebelum ni tak terfikir nak beli tapi hari tu mimpi apa ntah, saya beli 2 biji. Penjual tu kata belum cukup masak, kena tunggu sehari 2 lagi. Sebabkan sibuk, saya hampir terlupa. Jasi semalam saya tengok buah ni dah masak dan rasanya manis. Isinya macam buah durian belanda tetapi rasanya totally different. Not bad.

2 comments :

Rafizah Nordin said...

oh inilah rupa buah nona ye...ish umo dah 30 thn tp tak kenai uah nona.malu sungguh.hehehe...tp rase cam pernah makan lame dulu.emppp tak ingatla pulak...

Azie said...

kita pon tak kenal buah nona..ni ropanya...tp mcm pnh mkn hehehheh...mmg kaler ala2 manggis ya kulitnya..hahahhah jakun tul kita :)