Friday, December 26, 2008

Panazzzzz.......

Saje jer letak tajuk entry cam tu. Hehehehe....nampak cam gempak dan cam nak bergossip jer kan. Selalunya sebelum sampai tempat kerja, mesti beli paper dulu tapi disebabkan hujan jadi paper belum sampai. Jadi ambil jer paper yg ada dulu. kebetulan ada paper PERDANA, bolehlah dari takde apa nak dibaca pepagi ni. Belek punya belek ternampak resepi. Bagus gak ni mana tau boleh cuba. Entah camne, terpandang satu gambar masakan yg familiar dan saya pernah nampak kat MyResepi sebelum ni. So saya buka MyR dan cari resepi yang guna nama yang sama. SAH..... resepi dan gambar yang sama disumbangkan oleh HANA JAPAN telah dicetak oleh PERDANA untuk keluaran 4 JANUARI 2009. Tak pasti samada dengan atau tanpa kebenaran dari tuan punya resepi / gambar. Kita tunggu komen yek..... Jawab dak Hana jgn tak jawab.

5 comments :

hana said...

huwaaaaaaaaaaaaaa... sape yg JAHATTT sgt tuhHH!! nnti ko!!! bior telingkup bisnes ko! grrrrrrrr! hangin nih hanginn! mekasih kak.hazila bgtau kes nih! huhuhuuu haru haruuu... kalau ade kuali nih nak jek lepuk kepala org tuH! ade nama penulis tak kat situ?

dZana said...

betul2 panassss ni... boleh cair salji kat jepun tuh...

ummi said...

Hana, uiiihh ni boleh kasi tau Kak Jun nih, tuanpnya resepi asal..Kurang asam betul manusia nih! Harap Jun jenguk sini, kena bgtau dia jugak tuh..Apa punya manusia ni, senang je nak wat keje dia..Hana, sabor, sabor..hehehe..kena mandi salji nak bagi sejuk tu..:D

hana said...

k.ummi...k.jun resepi apa? meh nk gak pakat ngan k.juN!

Jue Hairul said...

ish tak baik betul la diorang ni..suke suki je amik resepi org pastu pi publish..

complaint lah dkt paper tu nnt..takleh dibiar

**aku lak yg ter-emo nih