Monday, November 15, 2010

Lunch saya hari ini...


Actually hari ini plan nak makan Char Koay Teow Aimar kat TTDI Jaya. Tapi tadi pergi, tengok restoren tu tutup pula. Sebabkan saya tengok dari jauh, jadi tak perasan samada dia tutup sampai lepas raya atau dia buka lewat. Since saya malas nak tunggu atau pergi tengok dari dekat, saya just tukar plan makan something else. So pilihan yang ada cuma nasi ayam, tapi saya tak nak makan nasi sebabnya semalam lunch and dinner pun saya dah pulun makan nasi. Ini gara gara my husband la, ajak saya pergi makan kat tempat yg saya tak boleh resist makanannya.... (hehehehehe salahkan orang lain pulak....)

So lunch hari ni saya beli wantan mee yang disediakan dengan roasted chicken drumstick. Walla.....

4 comments :

Hezrin Ahmad said...

saya dah lama xke Aimar tu... best gak CKT dia kan

hOtMaMa said...

dh lama gak tak kesana... tp CKT dia mmg terbaekkk.. dan goreng ikan panas2 tu jugak... hehe

Mas said...

hazila, aimar CKT buka petang sampai mlm....memang best CKT dia...

~nisshuQin~ said...

umak aiii~ terliurr~