Tuesday, June 5, 2012

Tuan Rumah Cuti Ambil Gambar........


Salam dan Selamat Sejahtera....


Sudah beberapa hari tak ada entry baru, sebab hujung minggu lepas balik kampung. Kemudian 3 org anak sedara ikut balik. Sibuk dengan kerja dan kerenah anak anak sedara. Hari ni adik dari Terengganu sekeluarga dan ibu bapa saya pula datang ke rumah. Riuh rendah rumah saya sekarang.... Sebenarnya ada beberapa resepi yang saya plan nak buat tapi terpaksa ditunda buat sementara waktu.

Terima kasih kepada yang masih sudi bertandang walau tak ada entry baru......


7 comments :

ummiaisyah said...

slmt bercuti dgn kuarga tercenta!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

cutinyer baby
best leh cuti2 mesia kejap khen akak @.@

sudipVSsenduk said...

2 minggu cuti sekolah, 2 minggu juga blog saya tak berupdate, huhuhu...

leyzajamil said...

holaa..holaa..
montelnya dia..anak sapa lah tu?
dapat kat sy habis sy cium2 pipi adik montel tuh..hiii

salam perkenalan drpd sy..
saje ptg2 singgah jejalan sini.
http://www.1001impianhidup.com/2012/05/tips-isteri-pemikat-dambaan-suami.html

ibundo said...

seronok kalau ada tetamu yang datang ke rumah. Mereka datang bawa rezki, insyaallah..

Qasey Honey said...

selamat bcuti...tang resepi tu lupakan dlu yer...hppy tgk budak tecikkk tu pon hppy jugak..

Shahriah Abdullah Novelis said...

Cutenya!!! wahh sure busy sakan ni kan.. riuh rendah tak kering tangan di buatnya.. yaa selamat melayan tetamu.. utamakan tetamu besar pahalanya... :)) selamat bercuti