Friday, July 16, 2010

Jus Alpukat lagi......

 
Dah beberapa hari tak update blog, masih tak berapa sihat sepeneuhnya lagi. Selsema dah berkurangan cuma batuk tak nak hilang. Tension bila terjaga tengah malam batuk dan tekak terasa gatal sangat. So bila siang tu terasa la mengantuk juga.
Since tak masak apa apa, saya letak gambar jus alpukat yang saya buat tadi. Actually nak pegang kamera pun takde mood bila badan tak sihat ni. Ambil gambar pun rasa macam tak menjadi saja. Harap harap cepat sembuh sebab rindu nak main masak masak.....
Oh ya, patutnya my husband ada Old Boys Weekend bermula hari ni sampai Ahad di Ipoh. STAROBA, bekas bekas pelajar STAR Ipoh. Every year diorang buat perjumpaan tahunan. Tapi bila saya tak sihat dan dia pun dah ada tanda tanda nak selsema juga, so tak pergilah. Lagipun tahun ni cam malas je dia nak join. Tadi pun ada kawan kawan dia yg masih dok pujuk my husband pergi juga, nasib baik dia tak tergoda, kalau tak saya mesti tension sebab kena tinggal sorang sorang dalam keaadaan yg tak sihat ni.

Ermmm...esok boleh ajak my husband pergi beli takoyaki lagi............

1 comment :

fmina08 said...

alalalalaalala....cian akk saya ni..xsehat upanya...ubat da mkan lom? kalo lom saya bwk ubt ni..meh sini saya suapkan utk akk tu...

Get well soon...rindu nk tgk gmbr2 yg akk ambik...hehehe