Tuesday, July 13, 2010

Couscous With Roasted Chicken


Dah lama tak main masak masak, jemu juga asyik makan outside food siang malam. Hari tu saya sakit tekak sangat, tak lalu nak makan. Teringin nak makan bubur macam mak saya selalu buat. Saya buat 1 cawan beras guna rice cooker, habis saya sorang je makan berulang ulang.

Saya beli couscous ni dah agak lama juga, sebelum saya sibuk nak berpindah tempohari. Semalam balik kerja, saya singgah beli ayam. Balik rumah saya buat roasted chicken ( boleh check resepi kat label ayam) dan makan dengan couscous. Saya beli couscous dalam packet dan cuma tambahkan air panas ikut sukatan yang telah diberikan, senang sangat.

1 comment :

adad said...

kak hazila dah sehat ker?? ni menu org sakit pon nampak mengancam. nak tumpang takot terjangkit plak. kikikiki