Saturday, February 26, 2011

Advance Birthday Gift

Selamat berhujung minggu,
Tuan rumah masih belum sihat sepenuhnya lagi. Masih batuk dan suara masih macam penyanyi heavy metal. Tapi kalau menyanyi bagus juga ni sebab cuaca panas terik, mana tau lepas menyanyi hujan boleh turun. Geram sungguh sebab tekak rasa gatal sangat, rasa macam nak ambil pencakar dan cakar tekak pulak. Tak pasal pasal masuk paper pulak.

Oh ya, my birthday is just around the corner. Bukanlah sehari dua lagi tapi next 2 weeks approximately. Tapi hari ini saya dapat surprised birthday gift in advance. Tengahari tadi my husband balik dan cakap, I got something for you. Saya tanya apa? Tara!!!!!!!

Samsung Galaxy Tab.

Hari tu ada la my husband tanya apa yang saya nak untuk birthday tahun ni, tapi saya belum decide lagi. Masih belum habis fikir lagi. Ingat nak tambah koleksi lens untuk my camera ataupun nak upgrade my laptop.
Rupa rupanya dia dah decide nak hadiahkan saya Samsung Galaxy Tab ni. Hari tu dia dah masukkan mobile broadband kat handphone saya, so selain saya boleh layari internet, saya masih boleh buat dan terima calls seperti biasa tetapi lebih syok.

Syok juga sesekali demam ni kan..... tiba tiba dapat surprised gift. Terima kasih buat suami tersayang. Selalu selalulah bagi surprised gift cam ni lagi.

9 comments :

Cikbintang said...

bestnyee..heee

Mas said...

Bestnya dapat hadiah...
tahniah kak...

Chik Mimi said...

cik kak huwa bestnya aaaaa ayat jelez ni

K.Nor said...

uwaaaaaaaaaa... jeles sungguh! :)

Yat Maria said...

best dpt gift!!! congratz :)

Kengkawan said...

waaaaaaaaaaaa... best!!!

Ummi said...

Waaaahh waaaahhh...Tahniah Zila..bestt tuuuuu....akak kalau dpt mende alah ni, mesti takut nak pegang...kena kursus dulu cara nak guna...hahaha..sbb selama ni guna hp cokiauuu jek..hehe

Juju said...

waaaah bestnya zila..jelesss

momma said...

hepi besday in advance too. bestnya dapat hadiah tu..