Friday, June 4, 2010

Baked Pasta

Malam ni dinner makan pasta saja, saya buat baked pasta menggunakan instant Leego's Sauce. Semenjak dua menjak ni my husband tak nak makan nasi masa dinner. Dia hanya nak makan selain nasi. Memang la seronok sebab tak perlu masak berbagai bagai lauk untuk di makan dengan nasi, tapi sebab lama tak masak, teringin pulak nak masak kari ke. Eh, cakap pasal kari, dah lama my husband tak request nak makan kari kepala ikan.

Kalau tak, masa dulu sekurang kurangnya sekali dalam seminggu mesti nak kena masak kari kepala ikan ni. Sekarang, saya pun dah jarang ke pasar membeli barang basah. Tadi masa sembang dengan my husband, saya cakap dah lama tak ke pasar. Lagipun esok public holiday, bolehlah pergi pasar pagi pagi dan fikir nak masak apa untuk lunch esok.

Berbalik pada menu malam ni, saya ikut resepi yang ada pada botol sauce tu. Nanti kalau ada masa saya letakkan resepinya. Selamat berhujung minggu dan buat semua guru dan pelajar, selamat bercuti panjang.

No comments :