Tuesday, February 10, 2009

Bihun Sup Maphilindo

Masa jengok rumah Hana, nampak bihun sup. Adoi tekak yang tak berapa sihat ni teringinlah pulak tapi badan tak larat pulak. Balik tadi singgah Pasar Seksyen 6, ada orang jual Bihun Sup Maphilindo. Saya selalu beli sebab memang kena dengan tekak saya. Fuhhhh...lepas teringin pun oklah.

8 comments :

anawahid said...

kak ila cam best jerr erkk kalo mkn masa x sedap bdn.... rasanya sama x cam meehun sup biasa tuh...

WAN said...

tengah lapar ni...sedapnya kalau dapat hirup sup musim sejuk kat sini...kat tmn melawati pun ada jual sup maphilindo ni...kalau dekat la ni jugak p beli

hazila said...

Ana, rasanya lebih kurang sama dengan bihun sup biasa.

hazila said...

Alahai Kak Wan, jauh sangat nak balik makan bihun sup ni. Tapi memangkan kalau sejuk sejuk sedap jer hirup sup.

ZaiY said...

aduh memang kecur tgk bihun ni, nama 3 negara ni. muffin kat bawah tu merekah cantik betul...

lemongrass said...

Uish sedapnya nampak behun sup tu, mmng kecur air liur... Ni yg buat teringin nak makan ni but cuma I sorang aje yg makan nanti :-(. Best betul klu ada pasar mlm kan, hehe

hazila said...

LG, selalu memang ramai yg beratur kalau nak beli bihun sup ni. Mungkin ada sedikit kelainan compared to normal bihun sup. Hehehe untung ada pasar malam, kalau malas hulur duit jer.

hazila said...

Zaiy, rasanya nama tu gabungan 3 negara. Rasanya senang nak buat muffin ni dan rasanya pun ok.