Sunday, February 1, 2009

Moist Chocolate Cake


Buat chocolate cake untuk bawa gi kerja esok. Kek ni jer paling senang nak buat berbanding kek lain yang tak berapa nak menjadi. Dah beberapa kali cuba buat chesse cake,tapi tak menjadi seperti yang diharapkan. Tu yg buat terbantut sikit keinginan nak buat lagi. Chocolate cake ni saya kukus.

8 comments :

anawahid said...

kaaaakkk.. resipinyer mana... kecur nih... alahaiiiiii.....

ela said...

sedapnyaaaaaaaaa.....gelap warnanya tuh...

hazila said...

Ana, akak guna resepi Kak Nor @ MyR tu. Byk kali dah buat.

hazila said...

Hahaha... ela, tuannya pun gelap gelita gak.

lemongrass said...

uish sedapnya nampak, dengan coklat meleleh kat atas kek tu....Air liur I pun ikut sama meleleh :-)

miriam said...

very very nice

hazila said...

LG, alahai sampai melelh air liur. Takpe nanti I kirimkan tisu ye...

hazila said...

Miriam, thanks.