Wednesday, January 9, 2013

Tidak Sihat.......



Assalammualaikum dan Selamat Pagi.....

Sudah 5 hari tuan rumah di serang demam selsema dan batuk. Even now still in recovering mode. Dah berkotak kotak tissue paper habis, ubat batuk, vitamin C dan segala macam supplements dah ku telan tapi masih belum sembuh lagi. Ermmmm suara dah sengau semacam je.

Tekak tak selesa langsung, so memang tak berapa lalu nak makan. Kalau boleh hari hari nak makan bubur nasi saja. Tapi kalau tak demam pun saya memang "hantu" bubur nasi.

Harap boleh cepat sembuh.


8 comments :

Gee® said...

Tak sihat yer Zila... kesiannya... tp kalau buat bubur nasi tu kasi lebih sikit yer... k.gee nak tumpang semangkuk! heeee....

Mori Said said...

Salam hazila... semuga cepat sembuh... mori pon baru jer baik....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

moga cepat sembuh zila.. jgn lupa mkn ubat ye..

akak pula hari sabtu lepas tiba2 rasa kepala pusing (bukan pening) mcm keadaan sekeliling berputar gitu... akhir sekali muntah2 yg agak teruk & terpaksa ke klinik.. dpt 2 jab satu di bahu & 1 di punggung.. rest & after 10 jam jugak rasanya barulah okay.. phewwww!

zila norazila said...

Harap cpt sembuh kak..mkn ubat jgn lupa..smlm zila pun mkn bubur tp beli jew..mcm x der mood nk mkn nasi putih..hidgn tue wt zila kecur jew..
.

Sue @ Nenie said...

Salam Kak....iyalah cuaca sekarang pun tak menentu...tghari panas terik, petang plak hujan....Apa-apa pun saya doakan semoga cepat sembuh

Mamasya said...

Aslmkum Zila, moga cepat semboh dan sihat ceria kembali.

Marsita yahya said...

get well soon dear Zila.

mama sara nur said...

awal2 thn ni kita dah diserang deman dan selsema kan Zila...sabar je insyaallah..he he sy jg tgh pujuk hati bersabar dan x merunggut
masuk ni minggu ke2 selsema berpanjangan ataupun resdung entahlah hu hu tisu takyah ckplah dah berkotak2,appun harap2 esk bertambah ok