Tuesday, October 25, 2011

Beef Lasagna


Alahai.......

Disebabkan sedikit terleka bila syok mengadap TV, akibatnya lasagna saya sedikit "terbako" di bahagian atas tu. Nasib baik tersedar dan cepat cepat keluarkan dari oven. Kalau tidak, lasagna saya jadi Dayang Senandung la....

My husband selalu bising, kalau nak tengok TV, tengok jelah tak payah nak sibuk masak lepas tu lari ke sana lari kesini. Kalau nak masak, concentrate masak je... Uishhhh mana boleh, perempuan kan terer, kalau setakat 2,3 kerja dalam satu masa tu kira standard la kan. Kalau tak macam mana nak jadi "Superwomen" kan...

Ressepi nanti saya update kemudian ye....


Beef Lasagna

11 comments :

cik cek said...

woW!....kechur2 kak cek tgk...mkn sepotong confirm kenyang ni...:D

hazila said...

cik cek,
betul tu, meh la tolong makan sekali....

farhanna said...

terliur saya kak

Chah said...

oklah tu, masih menggoda walupun hampir menjadi orang minyak...kan esok nak sambut deepavali..tu yang ala-ala kaler mereka itu..hikhik..ampunzzz!

Diana @ Melley Mey said...

nampak sedap tu... x ketara sgt terbako tu..

inahar ali said...

waduh x tahan akak nengoknyer..lariiiiikkkk!!

Ijah EmoTemo said...

aduh! sedapnya heheheh

kzai said...

mmg x tahan tgk w/pun hampir terbakor..yumyummm..dh lama xwat

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

lama giler x makan ni lasagna ni
sedapnyer...terlioq suda
ada lagik x kaka?
hulur kat ayu sket ngeeee

kelipkelipchumel said...

bestnya nampak...nyummmsss...

Amie said...

kita suka lasagna... suka sangat yang beef punya.... sedapnya, terasa dah di mulut...