Monday, October 17, 2011

Jamuan Biskut 4 Segi cicah Ayaq Kopi....


Dua tiga hari ni saya agak sibuk sebab ajak beberapa kawan masa kerja dulu datang ke rumah. Walaupun duduk bukanlah jauh sangat, masih dalam Selangor tapi bila masing masing dah ada commitment memang agak sukar nak berkumpul. Cuma 7 orang saja yang sempat luangkan masa datang bertemu kawan kawan lama, ada yang kurang sihat, ada urusan keluarga dan commitment lain. Walaupun cuma 8 orang termasuk tuan rumah, majlis tetap "HOT" bila masing masing sibuk nak bercerita. Yelah kan, lama sangat dah simpan cerita, bila dah jumpa bagai nak keluarkan semua sekali.


Terima kasih buat semua yang sudi datang, maaflah kalau layanan tuan rumah kurang di sana sini. Jangan serik datang lagi. Dan terima kasih juga buat suami saya yang sama sibuk dengan saya menolong mana yang patut, pergi shopping, temankan saya ke pasar dan yang paling penting sebagai Menteri Kewangan......

6 comments :

Amie said...

bestnya dapat jumpa kawan lama... mesti tak cukup waktu utk sembang2...

lina said...

salam dan salam kenal ...seronok nya berkumpul...nnt ajak pulak rakan2 blogger :)

kasihredha said...

ada tujuh org dewasa dlm gambar tu...tuan rumah yg mana satu? atau tuan rumah jadi fotografer?
bestnya dpt jumpa sesekali kan :)

Sue @ Nenie said...

Salam kak Hazila..sesekali bila berpeluang bertemu rakan-rakan lama memang seronok..

Dan jangan lupa yaaa..nanti datang ke rumah dan sudi-sudilah kiranya mengambil award dari saya....

Edi said...

kak zam,
ape ni letak gambar tak lengkappp... tak aci! hehe... anyway thks for having us! soto tu sgt sedap :)

Deliah's Deli said...

woit sakan...:)