Thursday, July 10, 2008

Stir Fry Vege

Tengok dalam peti ais, byk sayur yg belum dimasak. Kalau biar lama lama, nanti sayur dah hilang kesegaran dan segala vitaminnya. Fulamak cakap macam pakar pemakanan lah pulak. Dah tak tau nak masak apa, saya main campur campur dan campak dalam kuali. Dengar cam kasar la pulak. Takdelah..... nak bagi suami makan, tak kanlah nak buat camtu.


2 comments :

ummi said...

Hehe..Hazila, bunga pinggan tu ada sama la dengan akak pnya hehehe...Akak pun suka meratah sayur je bila xnak makan nasi or nak diet lah konon..*wink!!*

hazila said...

Kak Ummi, pinggan tu kita beli dah lama kat Langkawi. Tengah bodek my husband nak beli pinggan mangkuk baru.