Thursday, September 17, 2009

Kad Raya....

Kad dari zanie

Kad dari Aya

Terima kasih yang tak terhingga buat yang sudi menitipkan kad ucapan buat saya. Semoga Hari Raya yang bakal menjelma, memberikan seribu kemanisan dan kemeriahan.

Dengan ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua teman teman alam maya juga semua pengunjung yang sudi bertandang ke mari walau kadang kala di jamu dengan makanan yang dah 2,3 hari. Saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari sudut hati saya yang paling dalam, andai kata ada tulisan saya yang mengguris hati. Maklumlah, kadang kala niat kita lain, tapi mungkin lain maksudnya pada org yang membacanya. Walau bagaimanapun janganlah serik berkunjung lagi. Pada yang pulang ke kampung, pandulah berhati hati. Pada yang berhari raya di rantauan, anggaplah ia satu pengalaman kerana bukan semua orang berpeluang merasai kelaianan.

No comments :