Monday, September 7, 2009

Menu Berbuka hari ke 16

Masak lemak cili padi kepala ikan tenggiri


Sambal Tumis Sotong Plastik berkacang

Sehari dua ni tak berapa sihat sikit, asyik nak bersin je. Jadi berbuka dengan makanan yg simpe je.

8 comments :

Chik Mi said...

hahahah sutun plastik ye zila ,kat umah ni sutun tu tak jalan ler

Datin El said...

Hazila memang ngam gulai lemak dgn sambal tumis tu..kalau ade belimbing buluh dlm gulai tu sedapnyerrrrrrr.

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....dah ok ker.....simple2 pon best....

kucingorengemok said...

bersin²? haaa, tu la, semalam eksyen golek² depan tv, hihi ;) minum oren jus + vitamin c byk², get well soon

hazila said...

mimi,
Kat rumah ni pun kalau sesekali tu ok la. Tapi prefer yang biasa tu.

hazila said...

Datinel,
hehehe....tak sempat nak cari belimbing buloh. Apa yg sempat je.

hazila said...

Alimaz,
dah tak tau nak makan apa. Kalau pergi pasar ramadhan semua nak makan.

hazila said...

lee lin,
terlebih golek la tu sampai abuk masuk hidung.