Monday, August 9, 2010

Cempedak Goreng

Dah lama juga teringin nak makan cucur cempedak atau cempedak goreng ni. Tapi asyik bertangguh sebab kalau makan je mesti angin atau sukar nak bernafas. Tapi dua tiga kali asyik jeling je kat buah cempedak tu, akhirnya saya beli juga. Petang semalam, saya goreng buat minum petang. Bila malam mulalah semput datang. Apalagi, kena smashed le sebab degil nak makan juga walau tahu diri sendiri tak boleh makan kan...

Ala bukan makan banyak pun, 2,3 ketul je..... Saya beli buah cempedak ni sebiji, kalau tak silap harganya RM 9.98. Bila kopek, isinya adalah tak sampai 20 ulas pun. Mahal juga kan......

2 comments :

Gee said...

i love cempedak gorengggg....tapi skrg ni susah nk dpt bukan musim..
terliurrr...!!!!

Jamak Aton Habi Mahmood said...

Yerppp mhl x musim kot kak...

: )