Thursday, May 28, 2009

Today- Happy and Unhappy things

Hari ni sepatutnya menjadi hari yang gembira bagi saya dan suami kerana hari ni merupakan Harijadi suami saya. Banyak perkara yang menggembirakan pada hari kerana suami saya dapat meyiapkan projeknya selam 10 bulan on time dan hari ni juga suami saya dapat job baru. Bukankah sepatutnya kami gembira tak terhingga dan bersyukur padaNya atas rezeki yang diberikan... Semua kegembiraan tu bagai direntap bila suami saya dapat berita yang ibunya kemalangan jalanraya. Keaadaannya agak kritikal dan terpaksa membuat pembedahan segera. Bayangkan My MIL menunggang motosikal dan dilanggar oleh lori membawa tanah yang bertayar 6..... Petang tadi my MIL dah selamat menjalani pembedahan tapi belum sedarkan diri. Saya dan suami sedang menyelesaikan beberapa perkara sebelum pulang ke PERLIS. Mungkin sehari dua ni saya tak dapat update blog. Doa saya semoga my MIL segera sembuh.

Memandangkan saya agak sibuk sejak semalam, jadi tak sempat nak prepare apa apa untuk celebrate my husband's birthday. Saya cuma sempat beli kek, dan bercadang untuk celebrate berdua hujung minggu nanti, tapi nampaknya kena tunda ke suatu masa yang sesuai.

12 comments :

Unknown said...

salam..happy birthday buat hb..dan takziah kerana mil kamu accident..semuga beliau cepat sembuh..baik-baik bawa kereta tu..jangan laju-laju..semuga kamu selamat sampai di sana.

K.Nor said...

happy birthday buat suami hazila dan takziah gak utk MIL tu. mudah2an dia cepat sembuh

ummi said...

Happy birthday to asben ya Hazila..moga makin sayang kat Hazila..Akak tumpang sedih atas kemalangan yang dialami your MIL..akak doakan dia akan segera pulih dan sihat seperti sediakala..Tabahkan hati yaa...banyakkan berdoa..

Nukilan ida said...

mmmm....tak tahu nak cakap aper.. selamat ari jadi kepada kak zila nyer hub... lori 6 tayar tu besar tu.. sentiasa bacakan ayat2 Al-Quran sebelah dia.. Hope and Pray for the best, prepare for the worst..

Ayu said...

Zilah,hope everything will be fine and ayu doakan semuanya akan selamat ya..insyaallah..

inahar ali said...

salam zila..sedih akak baca berita mil zila kemalangan..moga cepat sembuh & tiada komplikasi serius berlaku..aminn! sebelum terlambat..hepi besday gak wat hubby ye!!

Azita Zain said...

happy birthday untuk hubby hazila dan takziah untuk MIL hazila. moga beliau akan cepat sembuh... juga, hati2 dlm perjlnan bali ke perlis nnti...

Eiba said...

Hazila...Selamat hari lahir wat ur hubby yaaa... Semoga dirahmati dan sentiasa berbahagia selalu..

Wat MIL Hazila...semoga cepat sembuh yaaa... Kirim salam kat family dan tabah lah menghadapi segalanya yaaa...

VG said...

Hazila, so sorry to hear about your MIL....my prayers and thoughts are with her, you and your family. I am sure all will be fine, god willing.

My birthday wishes to your husband.

kucingorengemok said...

semoga semua selamat

cikmanggis said...

salam takziah buat your mil..doa cm agar pembedahan tu berjalan lancar dan yr mil segera sembuh.Selamat hari jadi buat yr husband.Semoga dirahmati Allah selalu.Amin.

lemongrass said...

salam takziah utk MIL you. Semoga dia segera sembuh dan tabahkan hati n berdoa banyak2.
Happy bday for your hubby.