Sunday, November 13, 2011

Ikan Keli Bakar & Air Asam


Lama juga saya tak masak untuk makan tengahari......


Awal pagi tadi saya dan suami ke pasar Tani Stadium Shah Alam, maklumlah banyak barang basah yang dah kehabisan. Antara yang saya beli ialah ikan keli dan ayam. 

Jadi hari ni saya buat Ikan keli bakar dengan air asam...


Air asam yang pedas menyengat.....
Saya letak hirisan bawang kecil dan buah tomato bagi mengurangkan sikit kepedasan air asam.

Cili Padi yang sedang masak

7 comments :

Gee® said...

rasa nk minta sikit cili padi tu...segar jer nmpk...

farhanna said...

cili padi, kecik2 tp podas teramat

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

OMG sedap nyer akak
menu kg mmg terbaek la
tue cili padi kg ker???
ada 2 jenis kan...selalu yg kat market jual yg jenis biasa if yg kg dia pedas giler kan....

hazila said...

gee,
kalau dekat saya dah bagi...

hazila said...

farhanna,
memang pun, pedasnya menyengat.

hazila said...

ayu,
rasanya ni cili kg sebab tak besar sgt tapi pedasnya...

Mika USA said...

Ikan keli, saya dah dpat beli 4 ekor di helsinki... hehe. seronok :)