Wednesday, January 14, 2009

Posto! Posto!

Petang tadi posmen datang hantar parcel. Hehehe..... dapat toys baru. Nanti baru buat tayangan amal.



Tara!!!!!!!




Takdelah gempak sangat. Yang biasa biasa jer....


6 comments :

Rafizah Nordin said...

mak oii akak beli ramekin lagi....
kite nak x dpt2 lagi huhuhu

hazila said...

Hehehehe....Fiza, akak dah jadi cam ramekin collector lah pulak.

kak ina kl said...

salam...kalau tak silap beli kat tokey myr ye...dah pecah dara ke belum toy baru ni...

halen said...

wahhh.. cantik la colourful jer...
nk makan pun bselera tgk.

hazila said...

WS kak ina, belum lagi. Tak tau bila pun nak guna.

hazila said...

Halen, semenjak kenal MyR dan pandai berblog ni, macam macam kitchen ware yang nak beli. Kadang kala beli sebab nampak cantik. Hehehe....prerempuan le katakan.