Sunday, April 18, 2010

Jalan Jalan Hujung Minggu


Weekends adalah hari hari jalan jalan cuci mata. Petang semalam kami ke AEON Bukit Tinggi. Tak beli apa apa pun sekadar mencuci mata.

Hari ni pagi pagi lagi my husband ajak ke IKEA. Bukan apa takt susah nak cari parking kalau pergi lewat. Kami sampai IKEA lebih kurang pukul 9.45 pagi. Parking masih banyak, so terus masuk dalam IKEA. Actually my husband nak pergi tengok Kabinet Dapur untuk Dry Kitchen. Cari idea dan tengok budget yang mana lebih murah. Bila dah masuk IKEA, apa lagi mata kita yang lebih melilau dari mata dia.
Saya ada beli beberapa barang kat IKEA, lepas tu hantar simpan dalam kereta dulu sebelum kami ke The Curve pulak. Tempat yang mula mula di tuju ialah DAISO. Rambang mata bila masuk DAISO. Kalau ikt mata, semua nak angkut masuk bakul. Sebelum balik ingat nak beli IKEA Swedish Meatball tu, tapi bila tengok org yang beratur tu punyalah panjang, terus pusing balik, tak jadi beli.
Lastly balik makan tengahari kat TTDI.

1 comment :

kucingorengemok said...

kalau malas bersesak, utk kabinet dapur ikea ada program yang boleh download dari website dia- ukur dapur, pilih kabinet kita nak, last² nanti keluar harga sekali- best main² benda tu! hehe :)