Thursday, April 8, 2010

Kerabu Mangga


Dah lama tak buat kerabu mangga, tadi nampak mangga kat pasar terus beli. Jiya, gambar akak semua jadi kaler oren sebab lampu kat rumah dah bertukar kaler. Hari tu pakai lampu cahaya putih, sekarang tukar semua kaler merah. Habis semua gambar jadi merah.
Lepas ni kalau nak ambil gambar waktu malam, kena cari port yang ada lampu putih. Tak pun kena tunggu siang je.... Layanlah gambar yang bewarna kemerah merahan ni.

2 comments :

Watierman, rmanbkr said...

Relax lah Zila.....kat dining area akak pun lampu kuning...so kalau nak gambar terang bawa ke tempat lain jugak....hehehe!

Mula ingat mempelam tu dah masak!!!

By the way..2 kali beli mempelam..nak buat kerabu...dua kali makan mempelam dah masak...huhuhu...sedey!!

Nak tumpang kat sini je!!

fuzidss said...

best niii makan dengan nasi panas walla