Monday, May 31, 2010

Oh Tidak!!!!!.... Saya sudah Terjebak


Ohhhh!!!!!! Saya sudah terjebak juga akhirnya. Hari tu Chik Mi yang sangkut, sekarang jangkit kat saya pulak. Sebenarnya saya tak tengok siri ni dari awal, rasanya saya "tertengok" masa episod 5 atau berapa pun tak pasti. Itupun sebab tukar tukar channel Astro takde yang menarik, tiba tiba tertekan 8TV. Lepas tu mulalah melekat kat sofa. Dah lama saya tak layan cerita Korea ni, rasanya hampir 3 atau 4 tahun jugalah. Yang paling sangkut ialah cerita FULL HOUSE, tak tau berapa kali saya tengok DVDnya. Lepas cerita FULL HOUSE, tak banyak yang saya follow, tengok sikit sikit je.

Berbalik pada cerita Brilliant Legacy ni, bila saya dah melekat kat sofa mulalah my husband tension sebab berebut channel. My husband mesti nak tengok Berita sampai pukul 9 malam. Lepas tu sambung Berita kat Astro Awani pulak. Itu belum kalau ada cerita favourite dia. Semenjak dua menjak ni saya dah kontrol remote, dia sudah tension. Petang Khamis, bila dia balik saya nampak dia bawa bg plastik. Ingatkan dia beli CD untuk radio keretanya, rupa rupanya dia belikan saya DVD Brilliant Legacy. So dia cakap, boleh tengok bila free sahaja dan jangan ganggu waktu perdana.

Tapi masalahnya dvd player saya dah hilang remote control jadi terpaksa tengok kat laptop. Bila tengok kat laptop takde sarikata pulak. So tengok dvd tak faham bahasa korea, tapi buat buat faham sendiri. Hari ni my husband belikan dvd player baru semata mata nak bagi saya tengok citer korea. Habis citer ni, jadi tukun balik la dvd tu.....

6 comments :

cikmanggis said...

alamak dah kena penyakit ni susah nak sembuh tau hehe

Unknown said...

akak... skrg kan byk citer2 korea yg best... cthnya yg meletup tahap gile2 mcm you're beautiful, boys over flower...

tapi citer yg latest sy cadangkan citer oh my lady,... memang best kak...

Watierman said...

I am lost....but enjoy while you can Dik!...hehehe..I am happy for you!!

fuzidss said...

my doter and me memang suka tengok korean Drama. My doter tengok kat TV but myself pulak have to Watch Korean e Dramas Movies via online online! Coffee Prince, boys b4 flowers and many more! Memang dah terjebak kami berdua but as long ada internet line we all layan

Wanieyra said...

bukan zila je terjebak, ira pun terjebak juga....kalau bab2 cite korea ni, kita ni mudah sgt terjebak

Anna Da Lady said...

Salam perkenalan..sejak awak promote citer ni kat blog, saya pun dah start follow citer ni..hehe..rasa 8.30-9.30 tu dok depan TV je...hehe