Tuesday, January 17, 2012

Pantai......


Beberapa hari ni takde entry masak memasak sebab tuan rumah sedikit sibuk.

Kebetulan ibu bapa saya datang dari kampung, jadi dari hari sabtu hingga hari ahad asyik makan sampai sendat perut. Diorang datang hari sabtu tengahari, lepas lunch baru balik rumah. Petang tu keluar cari makan lagi, hari ahad dari pagi sampai ke malam pun asyik makan dan makan saja.

So 2,3 hari ni saya kena kurangkan apa yang patut...



So hari ahad malam kami ke pantai untuk makan ikan bakar. Sajalah bawa ibu bapa saya jalan jalan sambil menikmati ikan bakar.


Saya dan suami memang sukakan pantai terutama suasana semasa remang senja.... cantik dan mempersonakan mata memandang.


Jadi buat hari ini, cuci mata dengan gambar pemandangan pantai dulu ye....



5 comments :

mummyseri said...

kak ,kite pon suke pantai..
damai je tgj keindahan pantai time senja cam tu..cantek pic kak..

Ain Nadhirah said...

ni pantai mana?
cantiknya..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ni kat mana perlis ker kak???
rindu nak lepak di tepian pantai ngeee

~K Ham~ said...

eekkkkk...kenyang dah..jgn marah ya...kak ham gurau je...hihihiii

AbbotCottage said...

Kak Hazila, cantik gmabar...macam kat Pantai Remis.