Tuesday, June 2, 2009

Air Tembikai Laici


Sekarang musim buah laici yang segar tu kot, sebab dah banyak kat pasaran. Masa balik Perlis hari tu byk buah ni dijual kat Hentian Rehat dan Rawat sepanjang lebuhraya. Harganya RM10 sekilo dan buahnya besar besar belaka. Kalau pegi Padang Besar kat sempadan Thailand tu mesti berlambak buah ni. hari tu saya beli sekilo, teringat resepi air ni kat MYR by Onigiri. Semalam selepas kerja singgah beli tembikai dan sampai rumah terus buat. Ermmm segar jer.....

2 comments :

jus call me ida.. said...

uiks!!! segar nyerrr nampak...
ish! tak leh jadik ni.. nak gak buat..hehe.. yup..sekrang ni nampak byk buah laici..tapi takpernah beli.. nanti nak belilah biler2.. tq for the inspiration kak!!hehe

Hazila said...

sedap oooo.......setakat 2 gelas sure tak cukup punya.