Sunday, June 28, 2009

Asam Laksa


Untuk minum petang ni saya buat Asam Laksa, salah satu favourite dish my husband. Jemput makan.......

8 comments :

cikin said...

alahai sedapnyer.. dh lame xmkn laksa..:)

Hazila said...

Takpe laksa senang jumpa, byk yg dijual. Cuma kena cari yg kena dengan selera. Kalau tak...kena masak sendirlah jawabnya.

blogresipi said...

Adeh.. yg ni pun tak kurang sedapnye.... nampak ikan nye yg manyak dlm kuah tue... sedapnye la hai...

syifa' said...

adoi la....terliur sgt nih tgk laksaaaaaaaa akak...

cepat la daku pulang ke msia, nak mkn laksaaaaaaaaaaa...

akak, tempah laksa akak leh???
nampak sedap giler la...
heheheh

izan said...

aduuuuuuuuuuuuh sdap nya asam laksa....i ni pantang bau kuah laksa mesti rasa lapar terus...

Hazila said...

ijan, akak buat kuah laksa memang guna ikan byk dan blender jgn halus sangat.

Hazila said...

syifa', kalau akak nak pos basi pulak nanti.hehehehe....nanti balik Malaysia boleh datang makan kat rumah akak.

Hazila said...

Alahai Izan, saya buat byk tu. Kalau tau boleh hantar gi rumah izan sikit.